Nu-i asa ca nu v-ati dat seama ca Facebook si-a schimbat logo-ul ? Practic aproape ca nu e nicio diferenta – vezi foto.
Se pare ca incercarea lui Mark Zuckerberg de a face si el o miscare gen Elon Musk (care a schimbat logo-ul Twitter) e un esec, daca e sa ne luam dupa comentariile specialistilor, dar si ale publicului larg.
Meta a anunțat un „design reîmprospătat” pentru logo-ul Facebook, care include un tip de caractere modificat și culori mai vii. Compania Il numește o expresie mai indrazneata a albastrului de baza, caracteristic Facebook. Utilizatorii insa se străduiesc sa gaseasca diferentele. Care sunt, practic, insesizabile.
“Intentia noastra a fost de a crea un design reinnoit al logo-ului Facebook care sa fie mai indraznet, intens si sa dureze pentru totdeauna. Fiecare dintre noile rafinamente distincte conduc la o mai mare armonie in intregul design, ca element cheie al identitatii aplicatiei. Am facut acest lucru prin incorporarea unei expresii mai indraznete a culorii albastre de baza a Facebook, care este construita pentru a fi mai accesibilă vizual in aplicația noastra si ofera un contrast mai puternic pentru ca „f” sa se distinga” – explica Meta, compania mama a Facebook, intr-o postare.
Ironii din partea specialistilor si a utilizatorilor retelei
Meta a fost o zi intreaga subiect de glume. Expertii spun ca intotdeauna firmele fac mare caz de schimbarea logo-ului, insa Meta ar fi putut sa se abtina si nici sa nu anunte, tinand cont ca schimbarea e ca si inexistenta. Iar utilizatorii s-au intrecut in glume si meme-uri. Cea mai distribuita gluma a fost cu vechiul si noul logo, unul langa altul, impreuna cu textul “premiu de un milion de dolari pentru cine gaseste diferentele”.
MM