Dacia Bigster este marea noutate pentru constructorul roman in 2025. Primele cifre de vanzari tocmai au sosit. Acestea par sa confirme ceea ce toata lumea a prezis: va fi un mare succes comercial.
Dacia Bigster este noul vehicul al Dacia. Este un SUV mai mare decat Duster si ofera dotari inedite pe o masina a producatorului roman, cum ar fi scaune electrice fata. Preturile pornesc de la putin sub 25.000 de euro, dar pot urca mult peste 30.000 de euro. Mai ales daca optezi pentru motorul hibrid de 155 CP. Pe masura ce SUV-ul ajunge in reprezentante si primii clienti sunt livrati, intrebarea este cate exemplare au fost inmatriculate in 2025?
Dacia Jogger in vizor
Conform datelor furnizate de AAA Data, la data de 31 mai s-au inregistrat 3.450 de inmatriculari ale modelului Dacia Bigster. Aceasta cifra o plaseaza in Top 100 cele mai bine vandute modele si este pe punctul de a intra in Top 50. In prezent, se afla pe locul 52, toate motorizarile combinate. Este al 4-lea best-seller Dacia in Franta. La mare distanta de Dacia Sandero, desigur, cu 28 000 de unitati vandute pana in 2025, si de Duster (18 550). Atractivitatea noului model i-ar putea permite sa ajunga rapid din urma Dacia Jogger. Break-ul cu 7 locuri a vandut 6.600 de unitati de la 1 ianuarie.
Din cele aproape 3 500 de masini inmatriculate in 2025, se presupune ca o proportie semnificativa va fi comandata prin intermediul retelei de dealeri Dacia. Scopul este de a prezenta modelul si de a permite clientilor sa-l incerce, pentru a-i incuraja sa cumpere. Va trebui sa mai asteptam cateva luni pentru a vedea daca acest inceput foarte bun se confirma pe o piata auto care luna trecuta era inca slaba.
„Sosirea modelului Dacia Bigster Hybrid 155 este de natura sa zguduie segmentul C-SUV si este greu sa ii gasim un defect real. Cu un pret atractiv si un nivel de echipare care se ridica la nivelul asteptarilor in acest segment extrem de competitiv, acest Duster XL are multe avantaje. De asemenea, se mandreste cu performante hibride bune, confort la bord si o economie excelenta de combustibil. La acest pret, este un pariu sigur ca majoritatea comenzilor vor fi pentru nivelul superior de echipare. La urma urmei, la mai putin de 25.000 de euro pentru versiunea cu combustie interna si mai putin de 35.000 de euro pentru versiunea complet hibrida cu toate optiunile, este greu sa rezisti. Cand te gandesti ca primul Logan era doar un motor, patru roti si un volan…!
Puncte forte
Aspect elegant
Confort si spatiu
Consum de combustibil controlat
Valoare pentru bani
Puncte slabe
Calitatea afisajului (camere)
Unele zgomote de aer
Limitari dinamice