Noua ordine in business: clientul este cu adevarat pe primul loc, acesta avand asteptari foarte mari de la furnizorii sai de servicii si produse, pe o piata extrem de concurentiala, in care trecerea de la un furnizor la altul este mai simpla ca niciodata, in special gratie tehnologiei moderne. Cel mai bun exemplu este comertul online, insa acum schimbarea furnizorilor este simpla in multe alte domenii, pana si in sectorul de utilitati: portarea numarului de telefon dintr-o retea in alta este simpla si gratuita, schimbarea furnizorului de gaze sau de curent electric este la fel de usoara si fara costuri.
In acest context, clientul trebuie cat mai mult „ascultat”, consultat, parerile sale trebuie considerate mereu pertinente si strategia de marketing trebuie sa tina cont de ceea ce isi doreste consumatorul. Orice nemultumiri ale sale trebuie aflate pentru a se evita pierderea de clienti. In acelasi timp, la nivel de piata, trebuie intelese dorintele consumatorului astfel incat un numar cat mai mare de persoane sa devina clienti in perioada imediat urmatoare. Astfel de informatii sunt necesare pentru a concepe oferte, pentru a realiza strategii avansate si planuri de lucru.
Cum sa intelegi cel mai bine clientul? Colaborand cu o firma ce ofera servicii complete de call center si contact center. Aceasta va trata comunicarea initiata de client (apeluri telefonice sau alte feluri de comunicare), dar va initia de asemenea comunicare pentru a reactiva unii clienti mai vechi, pentru a convinge clientii actuali sa faca upgrade sau sa prelungeasca un contract pe o perioada mai lunga si, de asemenea, pentru a intelege mai bine gradul de satisfactie si perceptia lor cu privire la noi servicii si produse care ar putea fi lansate in perioada viitoare de firma – client.
„best-call.ro este operatorul tau de servicii de call center Bucuresti dar si din Romania, intotdeauna vine cu solutii noi in sprijinul clientilor, solutii inovatoare si profesionale de telemarketing, solutii de fidelizare a clientilor, pe o piata unde concurenta este tot mai mare, iar dinamismul ei inseamna o evolutie continua. In primul rand mergem pe pastrarea portofoliului actual de clienti, dar si pe aducerea de noi clienti in portofoliu pentru a spori gradul de rentabilitate si profit al companiilor”, se precizeaza pe site-ul celor de la Bestcall, operator cu un portofoliu complex de solutii call center si contact center pentru orice firma din tara noastra.
BestCall Sales & Marketing este o companie foarte activa, infiintata de Viorel Gita si al carei director este Loredana Stanescu. Echipa de management isi propune cresterea portofoliului de clienti, bazandu-se pe solutii moderne de lucru, pe o echipa de operatori call center foarte bine pregatiti. Orice antreprenor, manager sau reprezentant de firma de orice dimensiune poate profita de avantajele externalizarii serviciilor de call center si poate initia o discutie cu cei de la BestCall Sales & Marketing, informatii fiind gasite pe pagina contact de pe website.
Cand vorbim despre call center, primul gand merge la preluarea apelurilor initiate de clienti. Domeniul este insa unul mult mai vast si vizeaza nu doar rezolvarea unor probleme de acest gen. BestCall Sales & Marketing prezinta pe best-call.ro multe variante de lucru, printre care Telemarketing, Telesales, Customer Satisfaction si Surveys, Consultanta si BackOffice.